1. MA EGY SIKERES VÁLLALKOZÁS ALAPJA EGY JÓ WEBOLDAL

 

1.1 Miért?

Elsősorban pénzt takarít meg és csinál a vállalkozásnak. Egy weboldal a nap 24 órájában hét minden egyes napján ellátja a potenciális vásárlókat/ügyfeleket információval, melyet neked már nem kell elmondanod újra és újra. Tehát energiát és időt takarít meg, az idő pedig pénz. Ugyanis ezt az időt fel tudod használni arra, hogy fejleszd a vállalkozás elemeit, például hogyan tudnál több értéket adni az embereknek.

1.2 Hogyan csinál több pénzt neked?

Először is, ha egy jól felépített, hangsúlyozom, profi weboldallal rendelkezik a vállalkozásod, akkor az, mint említettem időt takarít meg számodra. Ezt az időt pedig arra tudod felhasználni, hogy ötleteket gyűjts, majd pedig megvalósíts annak érdekében, hogy egyre nagyobbra nőhessen a vállalkozás.
Másodszor pedig sokkal több emberhez jut el a te szolgáltatásod/terméked, így is növelve a bevételeidet.

1.3 További lehetőségek tárháza

Az internet lehetőséget kínál arra, hogy a bevételeinket, presztízsünket, hírnevünket növeljük vele. Úgy kell felépíteni egy profi weboldalt, hogy vásárlókat generáljon. Lehetőség szerint pedig visszatérő vásárlókat. Így élhet egy vállalkozás a kamatos kamat erejével. Erre pedig léteznek olyan internetes marketing technikák, melyek alkalmazásával mindez elérhető. Akár ez lehet kezdetnek Facebook hirdetés vagy Google kampány létrehozása. Végül, de nem utolsó sorban pedig essen szó a konkurenciákról. Ma már minden szolgáltatásnak vannak versenytársai. Mindig fejtörést okoz, hogy hogyan előzhetnénk meg őket, miben tudnánk jobbak lenni nála. A megoldás pedig egy profi honlap meglétében rejtőzhet. Időszakos leárazások, kedvezmények, kuponok és egy sok-sok olyan marketing stratégia bevezetését teszi lehetővé, mellyel kasszarobbantást lehet előidézni!

2. A VÁLLALKOZÓI WEBOLDAL CÉLJA AZ ÜGYFÉLSZERZÉS

 

2.1 Az üzletileg sikeres vállalkozó weboldal összetevői

  • Szolgáltatások és termékek áttekinthető, gyors bemutatása
  • Olyan felhasználói élményt nyújtson, ami megragad az emberekben
  • Megkönnyíti a kapcsolatfelvételt
  • Megbízhatóan működik és dolgozik a vállalkozásnak, mint egy eszköz, egy gépezet
  • A tartalom pedig legyen keresőopzimalizált