Marketinges eszközök

Hatékony Marketinges eszközök, amellyel látogatókat, forgalmat szerezhetsz, vagy akár márkát is építhetsz

 

Keresőoptimalizálás (SEO)

A “search engine optimization” olyan eljárás, melynek célja adott kulcsszóra internetes keresőben az oldal tetejére kerülj a találatok között. Az első legfontosabb lépés ebben az esetben a kulcsszó kutatás, így megtudhatod, hogy célközönséged mely kulcsszavakra keres rá a leggyakrabban. Ezeket a kulcsszavakat később hirdetésekben is fel tudod használni.

Linképítés

Ezzel eléred, hogy más honlapon a te honlapodra mutató linkekkel látogatókat szerezz, valamint segít a keresők találati listán előbbre hozni.

Facebook Hirdetés

Forgalom vagy kattintás alapú Facebook hirdetéskezelés, egy hatékony eljárás amellyel, nem a már általad létrehozott hirdetésért fizetsz, hanem kizárólag a látogatók után. Egy jó hirdetési, marketing stratégiával felhasználók millióit elérhetsz.

Instagram Hirdetés

Tekintve az Instagram már 2012 óta a Facebook különálló saját szolgáltatása, így hirdetési stratégiája közel azonos, hatékony eszköz itt is kattintás alapú hirdetés, melyen szintén nem megjelenésért kell fizetni. Képeken túl akár videókkal is elérheted célközönségedet, vagy a nagy sikernek örvendő IGTV remek hirdetési felület.

Adwords Hirdetés

A Google saját reklámrendszere, a szolgáltatás lehetővé teszi, egy adott kulcsszóra a Google találati listán elsők között megjelenj honlapodra mutató hirdetéssel gyorsan látogatókat szerezz, segítségével elérheted kizárólag olyanok legyenek oldalad látogatói akiket érdekel a szolgáltatás vagy termék amit kínálsz. Fontos megjegyezni a kulcsszavak licit alapúak. A Google hirdetéskezelés nagyon hatékony hiszen, ha valaki terméket vagy szolgáltatást keres az rákeres az interneten nagy valószínűséggel a google-ön hiszen az összes internetes keresőoldal közül a világon az emberek 92%-a használja.

YouTube hirdetés

Manapság elmondható, már szinte többen nézik a YouTube-ot mint a TV-t, a napi 4 milliárd embernek és a havi 6 milliárd órányi videó megtekintéseknek köszönhetően igen hatékony felület, hogy célközönségedre találj, illetve eljuttasd az emberekhez termékedet vagy szolgáltatásodat.

Remarketing hirdetés

Márka, vagy brandépítésnél nem szabad megfeledkezni a remarketingről, ez lehet akár Facebook remarketing (ebben az esetben fontos legyen meglévő Facebook oldalad) vagy Adwords Google remarketing, lényege hogy, akik korábban jártak már a honlapodon, vagy halottak már rólad ismételten “megcélozhatod” így stabil vásárlói közönséget építhetsz.